A legjobbak, akiknek érdemes volt írni! <3

6. fejezet - Különös hírek

Eltelt két hónap. A fakulásnak induló hajtincsem már sötétszőke színben pompázott, tényleg csak egy árnyalat választotta el Alyssa arany fürtjeitől. Boldog voltam, mert végre éreztem egy kis motivációt, egy kis reményt. Minden nap kiültem a felhőkre, és vártam a segélykérő szavakat. Rendszereztem a feladataimat, s mindig csak oda mentem, ahol szenvedő embereknek segíthettem. Ezentúl minden felhozott lélekkel váltottam pár szót, figyelmesen végigtekintettem az életüket, s naponta látogattam őket a Mennyben. Sokat találkoztam anyával és apával is, akiket 10 évvel ezelőtt hozott fel Ő, hogy ezzel is könnyítse az ittlétemet. Először nagyon ellenkeztem, de rájöttem, hogy így nekem is és nekik is sokkal jobb, mivel az utóbbi időkben sokat betegeskedtek. Minden nap beszéltem velük, s nagyon szomorúak voltak eleinte a sorsom miatt, de mára már megbarátkoztak a helyzettel. Mostanra már én is. Robert este felnyitotta a szemem: én nem vagyok gonosz. A Fekete Angyal pedig én vagyok. Különös feladatom van a világra nézve, és ma ez már büszkeséggel tölt el. Önszántamból nem hozok fel mást, csak azt aki szenved. A többieket életben tartom, s napokig figyelem a sorsukat. Néha Ő is közbeszól, s az utasítására felhozok lelkeket – persze nem szívesen. Naponta körbejárom Fent az összes területet. Meglátogatom a Mennyben és a Pokolban élő lelkeket is. Órákat beszélgetünk Alyssával egy távoli felhőn ülve, ha épp egyikünknek sincs dolga. Al nagyon örül a változásoknak, szinte kivirult az én boldogságomtól. A többi angyal is kezd egyre többet beszélni velem, ami szintén jó hír. Ő felettébb örül a sikereimnek, s figyelemmel kíséri minden lépésem, gratulál egy átsegítés után. Egyszóval minden megváltozott, A külsőm, a belsőm, a felfogásom – és ezáltal minden.

­­­­

###

- Jajj, drágám! Én annyira szeretlek! – Peter szavai őszintén csengtek. Megfogta felesége, Cloé kezét. Már 60-as éveik felé jártak, de még mindig nagyon szép párt alkottak. Az elmúlt 50 évben Peter minden napját figyelemmel kísértem. Ott voltam a diplomaosztóján, az első randin Cloéval, gyermekük, Mary születésekor is. A lány ma már 22 éves, s Alyssa az őrzőangyala. Nagyon szívén viselte a sorsát, többek közt miattam is. Fogorvosként dolgozott Chicago-ban, ahol élet barátjával. Peter és Cloé is itt éltek, és egykoron én is. Peter bankárként dolgozott egy helyi bankban, Cloé pedig óvónő volt, mert imádta a gyerekeket. Boldog életük volt, bár Peter sokszor szomorkodott miattunk.

Cloé rámosolygott.

- Én is szeretlek. – mondta, majd közelebb fészkelődött hozzá a kanapén.

Mosolyogva álltam mellettük. Értettem miből fakad Peter szomorúsága: holnap lesz a halálom 50. évfordulója. Igazából emiatt jöttem le hozzá. Már mintha belenyugodott volna, csak helyenként tükrözött szomorúságot. Behunytam a szemem, s a következő pillanatban Mary – nél voltam. Egyedül volt, épp vacsorát főzött. Nagyon hasonlított Peter – re és rám is. Halkan dúdolgatott, mikor beállított a barátja, Jack. A nyakába ugrott, s boldogan ölelte, míg a férfi szélesen mosolygott.

Ismét behunytam a szemem, s Alyssa mellé érkeztem.

- Szia! – köszönt derűsen. – Hogy van Peter? – kérdezte.

- Egész jól. – válaszoltam. – Nem magányos, és ez menti meg. Cloé egy angyal. – mosolygotam.

- Még lehet… - jelentette ki.

Elnevettem magam.

- Voltam Mary – nél is. – mondtam.

- Igen, láttam. Ma nagyon jó napja volt. – mosolygott, s feltartotta két tenyerét.

Az őrzőangyalok innen tájékozódtak védenceikről. Al kezében a moslygós Mary – t láttam Jack – kel. Ilyenkor az angyal mindig szebben pompázott, mosolya szinte ragyogott. Tudtam, hogy Alyssánál Mary nagyon jó kezekben van. Minden nap a legjobbakat intézte neki, s mindent megtett a boldogságáért.

Ahogy elnéztem Mary nevetős arcát, minden olyan távolinak tűnt.

- Hé. Lane! Itt vagy? – legyezett előttem Alyssa. Nem is tűnt fel, hogy elemelte a kezét. – Minden rendben?

- Igen, persze…

- Csak?

- Csak aggódom Peter – ért.

- De miért?

- Lassan 60 éves lesz, és még mindig elszomorítja a holnapi nap… vonakodtam.

Alyssa hátrébb vonta szárnyait, s közelebb ült hozzám.

- Azért, mert szeret téged. – mondta halkan.

- Tudom, de..

- Te nem lennél magányos ott Lent szülők és testvér nélkül? Dehogynem… - mutatott rá a lényegre.

- Igazad van. – mondtam sóhatjva.

- Nekem? Nekem mindig! – mosolygott játékosan.

- És milyen szerény is vagy … nevettem.

Csilingelő kacajára még jobban felvidultam.

- Most már minden rendben, Lane. – mondta. – Megtaláltad a helyed. Nem olyan vagy, mint az elődeid. Te szívből végzed a munkád, és nem ölsz feleslegesen, ok nélkül. Te talán eléred azt, amire oly régóta várunk… Hogy megszűnjön a Fekete Angyal.

Megborzongtam.

- Nyugodj meg! – folytatta. – Nem az a célunk, hogy Téged elpusztítsunk. Hanem mint már említettem: az Angyalt. De úgy tűnik Te megszed helyettünk. – mosolyodott el, s szőke tincsemre mutatott. – Ilyesmire még nem volt példa azelőtt. Sem Joe – nál, sem … Brühosz – nál, sem a többi Fekete Angyalnál.

- Hányan voltak még? – kérdeztem.

Al elgondolkodott.

- Nem tudom pontosan. – mondta. – Brühosz után a következő Angyal megpróbált hatalomra törni, de ő leverte, s elpusztította. Azt hiszem a következő Angyalnak is ez lett a sorsa. Nem tudom hányan voltak még, aztán ugye Joe…

- Mi? Várj! – állítottam meg. – Joe … Joe is teremtett Angyal??

Al meglepődve nézett rám.

- Persze, hogy az. Ő volt az első, aki aljasságait nem felesleges öldökléssel vagy hatalomra törési vággyal váltotta ki, hanem azzal, hogy egy Földit állított a helyére.

Kővé dermedtem.

- Azt mondta… Azt mondta hogy őt is… Így verték át.

Alyssa szomorúan nézett rám.

- Akkor hazudott neked… - suttogta.

10 megjegyzés:

  1. Úgy olvastam végig, mint aki meg van bűvölve. Annyira jól megfogalmaztad, ez az eddigi kedvenc fejezetem!!!! :)
    Imádom!!!!
    Te, Prue! Tudtad, hogy most addig foglak zargatni, míg kész nem lesz a hetedik fejezet, hogy elolvashassam????
    :)

    VálaszTörlés
  2. :D Tudtad, hogy már kész van? :D Mert túl hosszú lett és két részre szedtem ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia Prue!
    Nagyon jó fejezet lett! Örülök hogy Lane megbékélt a feladatával. De huhh! Váratlan fordulatok..Kíváncsi vagyok mi fog történni!
    Siess a kövivel :D
    xoxo

    VálaszTörlés
  4. :D A kövi kész, de íratlan szabály... jövő hétvégén érkezik. :) Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Áááhá, az nekem csak jó, hozd el a kóterba!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia prue!
    Hú nagyon jó volt.Nagyon tetszett:)
    Kíváncsi vagyok mi fog történni:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Prue!

    Alig vártam, hogy végre idejuthassak és elolvassam azokat a fejezeteket amikről lemaradtam:D
    Csak úgy ittam minden sort.:D Piszok jól fogalmazol! Azért annak örülök, hogy Lane már nem szomorú a sorsa miatt és el is fogadta.
    Kíváncsian várom a következő fejezetet!

    Addig is puszillak: Jess♥

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm lányok. :D Hétvégén jön a 7. rész, amiben még egy izgalmas hírt tudhattok meg! :))))
    Nina sajnálom, de a szabály az szabály... :PPP

    VálaszTörlés
  9. szia
    most találtam rá a történetedre, nagyon tetszik
    várom a következő részt
    pusszancs

    VálaszTörlés
  10. szia timpi ! :)
    Örülök hogy tetszik, a friss hétvégén érkezik:))
    Puszi, prue

    VálaszTörlés